Az elektronikai iparban gyakran előfordul, hogy a cégek több olyan terméket is fejlesztenek, amik végül sosem jelennek meg a piacon. Az ilyen termékek általában azok, amiket a fejlesztési fázisban hagynak el, mert a piaci visszhang negatív volt, vagy mert a cég úgy döntött, hogy a pénzt és az erőforrást inkább más projektekre fordítja.
Az Apple cég például több olyan terméket is fejlesztett, ami végül sosem jelent meg a piacon. Az egyik ilyen termék az Apple Pippin, ami egy játékkonzol volt, amit az Apple 1996-ban mutatott be. A Pippin a Macintosh alapú rendszerrel volt felszerelve, és a cég azt remélte, hogy a játékok és a multimédia tartalmak terén fog sikeres lenni. Azonban a Pippin nem volt elég erős ahhoz, hogy a játékokat futtassa, és a piaci visszhang is negatív volt, ezért a cég sosem jelentette meg a terméket.

Egy másik, ilyen termék az Apple Interactive Television Box volt. A cég azt remélte, hogy ezzel a termékkel el tudja érni, hogy az emberek televíziót nézzenek az interneten keresztül. Azonban a technológia még nem volt elég fejlett ahhoz, hogy ezt a terméket meg tudják valósítani, ezért a cég végül leállította a fejlesztését.
Az Apple Macintosh TV is egy olyan termék, amit az Apple fejlesztett, de végül nem jelent meg. A Macintosh TV egy televízió volt, ami Macintosh alapú rendszerrel volt felszerelve, és az Apple azt remélte, hogy ezzel a termékkel el tudja érni, hogy az emberek televíziót nézzenek és számítógépet használjanak egyszerre. Azonban a Macintosh TV nem volt elég népszerű, és a cég végül leállította a fejlesztését.

Ezek az esetek azt mutatják, hogy az elektronikai iparban gyakran előfordul, hogy a cégek több olyan terméket is fejlesztenek, amik végül sosem jelennek meg a piacon. Azonban ezek a termékek általában jó példái annak, hogy a cégek kísérleteznek és innovatívak, és habár ezek a termékek nem voltak sikeresek, azok hozzájárulnak a cégek fejlődéséhez és a technológia fejlődéséhez.
Más cégek is hasonló termékeket fejlesztenek, és nem jelentetnek meg, mert a piaci visszhang negatív volt, vagy mert a cég úgy döntött, hogy a pénzt és az erőforrást inkább más projektekre fordítja. Például a Google Glass, ami egy okosóra volt, ami élő videófelvételt készített és megosztotta az interneten, de a privát szféra védelmére vonatkozó aggályok miatt nem volt népszerű és nem volt sikeres.
Ezen termékek esetén, az elektronikai cégeknek meg kell találniuk a megfelelő egyensúlyt az innovatív ötletek és a piaci igények között. Bár ezek a termékek nem voltak sikeresek, azok hozzájárulnak a cégek fejlődéséhez és a technológia fejlődéséhez, és talán a jövőben újra felbukkannak majd hasonló formában és sikeres lesznek.
Microsoft PixelSense
A Microsoft PixelSense is olyan termék, amit a Microsoft fejlesztett, de végül nem jelent meg a piacon. A PixelSense egy interaktív asztali érintőképernyős eszköz volt, ami a Microsoft Surface nevű termékcsalád része volt. A PixelSense képes volt az érintőképernyőn történő érintések felismerésére, és egyben képes volt a környezetérzékelésre is.
A Microsoft bemutatta a PixelSense-t 2011-ben, és azt remélte, hogy ez lesz az új generációs interaktív asztali eszköz. A PixelSense volt képes érzékelni a tárgyakat és az embereket az érintőképernyőn, és ezt a képességét használni tudta az interakciók során.
Azonban a PixelSense nem volt elég népszerű és nem volt sikeres, mert a cégnek sok pénzbe került a fejlesztése és a forgalmazása, és nem volt elég piaci igény rá. A Microsoft végül leállította a fejlesztését és nem jelentette meg a terméket.
Ez az eset is mutatja, hogy az elektronikai iparban gyakran előfordul, hogy a cégek több olyan terméket is fejlesztenek, amik végül sosem jelennek meg a piacon. Azonban ezek a termékek általában jó példái annak, hogy a cégek kísérleteznek és innovatívak, és habár ezek a termékek nem voltak sikeresek, azok hozzájárulnak a cégek fejlődéséhez és a technológia fejlődéséhez.